Miksi The Butik?

Asiakastyytyväisyys merkitsee meille paljon.

Tässä 10 perusteltua syytä sille, miksi suosittelemme shoppailua Butikissa:

 

  1. Helppokäyttöinen verkkokauppa
  2. Laadukkaat, sertifioidut tuotesarjat
  3. Tarkat tuoteselosteet ja suositukset
  4. Kattava tuotevalikoima
  5. Informaatiosisältö: tuotetestaajien arvioinnit, blogi ja informatiivinen tietopankki.
  6. Asiakaspalvelu: puhelimitse arkisin klo 9-15, sähköposti asiakaspalvelu@thebutik.fi
    (vastaukset 1 työpäivän kuluessa)
  7. Maksutavat: käytössäsi ovat kaikki yleisimmät maksutavat. Maksut hoituvat luotettavan Check-out maksupalvelun kautta.
  8. Nopeat toimitukset: pyrimme lähettämään toimitukset 1-4 päivän kuluessa.
  9. Asiakastiedotus:  mikäli tilaamasi tuote on loppunut varastosta ja lähetys viivästyy, informoimme siitä sinulle sähköpostitse. Tiedotamme myös kaikille uutiskirjeen tilaajille tuoteuutuuksista, tarjouskampanjoista sekä muista ajankohtaisista asioista.
  10. Asiakkaiden kuuntelu: Haluatko antaa meille palautetta tai ehdotuksia? Otamme palautetta vastaan mielellämme. Voit lähettää palautteesi osoitteeseen asiakaspalvelu@thebutik.fi. Vastaamme kaikkiin yhteydenottoihin.

butik-tarra